Fik styrket relationerne

L’Oreal Danmark ønskede at styrke de positive relationer mellem virksomheden og en af de store kunder. Formålet var at lade folk mødes, at skabe nye relationer og få sat ansigt på hinanden. Det skete gennem et Racing Event fra Mak&Par.

Tilpasset til os

- Det har været en fornøjelse. Samarbejdet har været positivt og yderst fleksibelt og der har været stor vilje og evne til at tilpasse arrangementet til vores behov, siger Jacob Dam Iversen, L’Oreal Danmark

Kom i mål

Han hæfter sig desuden ved, at det fungerede fint med at inddrage alle, blandt andet fordi det var et vigtigt mål, at knytte tættere bånd

- Instruktørerne var velforberedte og formåede at komme alle i møde, uanset alder og køn, og uanset om det var lagerfolk eller ledelse. Vi ville gerne have, at der blev knyttet tættere bånd mellem os og vores kunde. Og det lykkedes. En rigtig positiv oplevelse, fastslår Jacob Dam Iversen.

Velegnet for alle

Racing Event er en event, der fungerer fint, også for meget blandede grupper. Det er noget for alle, både dem, der elsker alt hvad der larmer og lugter af benzin og dem, der holder af lidt mere afdæmpede aktiviteter.

- Vi kan sammensætte Racing Event så der er noget for alle. Det kan vi blandt andet fordi det kræver mere ned blot at træde speederen i bund, at sikre sig en plads på podiet, forklarer Jimmy Schiøth, direktør i Mak&Par.

Ud over fart, er samarbejde, koordinering og kommunikation helt afgørende elementer i Racing Evnt

Book Racing Event på TLF 7020 5022 eller bestil en opringning