Case: Novo Nordisk Davinci

INSPIRERENDE UDFORDRINGER

Novo Nordisk skulle have en sjov og udfordrende dag for en gruppe medarbejdere. Virksomheden tog kontakt til Mak&Par, som flere gange tidligere har været samarbejdspartner, når det har handlet om teambuilding og firmaevents. Valget faldt på DaVinciKoden, der er en af de mest populære events fra Mak&Par. 

Søde og professionelle

- Vi har brugt Mak&Par flere gange, blandt andet med DaVinciKoden. Det er nogle utroligt søde og professionelle mennesker at arbejde sammen med. De er gode til at fange hvad det er, vi gerne vil have, og de er gode til at realisere det, siger Anette Hougs, Eventmanager ved Novo Nordisk 

Lever op til forventningerne

De tilbagemeldinger jeg får, er præget af at deltagerne har haft en god oplevelse med nogle arrangementer, der er skruet rigtig godt sammen, fortsætter Anette Hougs og konkluderer: Samarbejdet lever fuldt ud op til mine forventninger. 

Dygtige skuespillere

DaVinciKoden er et godt eksempel på den måde som vi arbejder på. Vi stiller med en udfordrende storytelling og vi har fire dygtige skuespillere med, forklarer Jimmy Schiøth, direktør i Mak&Par. 

Ved at vælge at bruge skuespillere på alle poster, er med til at løfte DaVinciKoden op over gennemsnittet, og det er også det, der falder i kundernes smag, siger Jimmy Schiøth. 

For små og store grupper

DaVinciKoden er velegnet til både små og store grupper, og kan gennemføres på stort set alle lokationer - året rundt!

Læs om alle de stærke Firma Events fra Mak&Par