Case: Deichmann

UNDERHOLDENDE OG MENINGSFYLDT

Skotøjskæden Deichmann arbejder målrettet med at styrke og videreuddanne sine butikschefer. Det omfatter blandet andet koncentrerede forløb med stort fagligt indhold. For at skabe et meningsfyldt ”break” i forløbet, indgik Deichmann en aftale med Mak&Par om at gennemføre Da Vinci Koden.

Udfordrende forløb

DaVinciKoden er et stort anlagt og særdeles udfordrende forløb, der styrker sammenhold og samarbejde, samtidig med at det giver en glad og munter fællesoplevelse. Kort og godt: En underholdende aktivitet med indhold.

Fyldt med god energi

”Vi fik præcis det arrangement vi havde brug for. DaVinciKoden var en udfordrende, sjovt og fyldt med god energi. Vi fik prøvet nogle øvelser, som vi slet ikke havde regnet med, og vi fik slået fast, at man sagtens kan samarbejde med helt nye mennesker”, fortæller Mette Erlang fra Deichmann A/S.

Vi griner stadig

"Skuespillerne var fantastiske, mange af os griner stadig af den enestående Madame Zaza. Kort og godt et fremragende arrangement”, fastslår Mette Erlang fra Deichmann A/S.

Mak&Par har blandt andet også lavet Movie Maker for Deichmann på Koldinghus Slot. Et arrangement der var både involverende og lærerigt for alle deltagere.

Mak&Par kommer overalt

DaVinciKoden er et glimrende eksempel på en aktivitet, der er underholdende og samtidig fyldt med seriøst indhold. DaVinciKoden fungerer både som firmaevent og som regulær teambuilding.

”Vi laver DaVinciKoden over hele landet og vi kan skabe den helt rigtige stemning, uanset de fysiske rammer, fremhæver Jimmy Schiøth, direktør i Mak&Par.